Družini prijazna organizacija


 

Družini prijazna organizacija


 
 

 

Družini prijazno podjetje, junij 2017, Druga izdaja novičnika
 



Rezultati ankete o usklajevanju dela in družine

Anketo je izpolnilo 318 zaposlenih, kar pomeni 44% udeležbo.

- ANALIZA - Sumarnik

- Analiza - Opisne statistike

- Analiza - frekvence

- Grafi

Pozivamo vas, da nam kakršnokoli dodatno vprašanje, mnenje ali idejo posredujete na elektronski naslov: projekt.dpp@sb-sg.si. Vse vaše predloge in pripombe bomo na našem Timu za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja z veseljem obravnavali.



Z veseljem sporočamo, da imate zaposleni delavci v Splošni bolnišnici Slovenj Gradec v sklopu osnovnega certifikata Družini prijazna organizacija možnost koriščenja izbranih ukrepov:

- Dopis Humanitarna dejavnost

- 4.06 Posredovanje informacij odsotnim delavcem

- 7.08 Psihološko svetovanje in pomoč

- 7.09 Pomoč pri reševanju stanovanjskega problema

- 7.09 Pomoč pri reševanju stanovanjskega problema - dopolnitev 1

- Ukrep 7.09.Pomoč pri reševanju stanovanjskega problema - dopolnitev 1

- 1.12 Otroški časovni bonus

- Ukrep 1.12 Otroški časovni bonus - dopolnitev1

- 1.17 Fleksibilni delovni odmori

- 6.01 Načrtovanje in izvedba programov nadaljnjega izobraževanja med delovnim časom

- 1.13 Načrtovanje letnega dopusta

- Ukrep 1.13 Načrtovanje letnega dopusta - dopolnitev1

 

 

Več o ukrepih ...

 
 


Humanitarna dejavnost maj 2016



ZAHVALA

V mesecu februarju je v času od 10. 2. do 19. 2. 2016 potekala humanitarna akcija Tima za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja.
S trdnim prepričanjem, da lahko s skupnimi močmi in dobro voljo sporočimo sodelavki, da pri svoji nesreči ni sama in, da bo z našo finančno pomočjo lažje prebrodila težko življenjsko preizkušnjo, smo zbiralno akcijo zaključili z izkupičkom, ki je bil nad vsemi pričakovanji. Po svojih najboljših močeh smo se pozivu odzvali prav na vseh oddelkih, enotah in službah naše bolnišnice.
V dobrem tednu dni smo uspeli zbrati lep znesek in temu znesku priložiti letno vinjeto, tako, da bo naša sodelavka lahko svojo hčerko vozila na terapije sama, po krajši in precej udobnejši poti.
Vse to, spoštovani sodelavci, smo uspeli zbrati z Vašo pomočjo. Zato bi se rada ob koncu humanitarne akcije zahvalila vsem zaposlenim v Splošni bolnišnici Slovenj Gradec, srčnim in dobrim ljudem, ki so pričarali čaroben nasmešek in globok izraz hvaležnosti na obraz naše sodelavke!
Bližnjih ji žal nismo mogli vrniti, prav tako nismo mogli preklicati bolezni v njeni družini. Smo pa dokazali sebi in drugim, da smo dobri in srčni ljudje, pripravljeni priskočiti na pomoč sočloveku v stiski.
Prepričani smo, da bomo v prihodnosti v okviru humanitarne dejavnosti Pomagajmo.si s skupnimi močmi naredili še veliko dobrega.
Hkrati Vas obveščam, da bo naša humanitarna akcija omenjena tudi na Koroškem radiu in sicer v četrtek, 25.2.2016 po 20.30 uri v drugi polovici oddaje Medena pisma, z voditeljem Boštjanom Polutnikom. Vljudno Vas vabim k poslušanju.

Monika Horvatič
 



Gospa Monika,

ni besed, s katerimi bi lahko opisala žalost in bolečino ob izgubi dveh meni najljubših oseb na svetu, Jankota in mamce, ni besed s katerimi bi opisala grozo, žalost pa tudi jezo, ko sem zvedela za bolezen moje hčerke Damjane.
Prav tako pa tudi ni besed, s katerimi bi se lahko zahvalila vam, Timu za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja in vsem dobrim in srčnim ljudem, sodelavkam in sodelavcem za finančno in moralno podporo. Lepo je vedeti, da delam v kolektivu, v katerem delajo ljudje, ki jim ni vseeno.
V mojem in v imenu moje hčerke Damjane iz vsega srca in iskreno hvala.

Stanka Fajt

 


Spoštovani sodelavci,

v mesecu januarju je v času od 12.1. do 16.1.2015 potekala humanitarna akcija Tima za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja. Zaposleni smo se nad pričakovano odzvali na klic na pomoč naših sodelavk, ki so se na nas obrnile zaradi trenutno težke življenjske situacije. Sodelavkam, ki so se znašle v težavi smo vsaj za nekaj naslednjih dni s skupnimi močmi uspeli pričarati na obraz nasmešek, hvaležnost in veselje ob spoznanju, da v svoji stiski niso čisto same.

V tednu dni smo uspeli zbrati 14 paketov hrane, 4 pakete higienskih pripomočkov in prehranske bone v vrednosti 305€. Vse to, spoštovani sodelavci, smo uspeli zbrati z Vašo pomočjo. Zato bi se Vam radi ob koncu humanitarne akcije zahvalili. Vsem, ki verjamete v našo humanitarno dejavnost Pomagajmo.si SRČNA IN ISKRENA HVALA!


 


Posebej bi se želeli zahvaliti Oddelku za interno medicino, Oddelku za splošno in abdominalno kirurgijo, Upravnim službam, Centru za intenzivno terapijo, Oddelku za laboratorijsko diagnostiko, Oddelku za radiologijo, Centralni lekarni in Oddelku za dematovenerologijo. Zaposleni na teh oddelkih ste se na klic na pomoč z aktivnostmi, trudom in iznajdljivostjo še posebej odzvali.

Brez Vas, spoštovani sodelavci, čarobnih nasmeškov na obrazih sodelavk, ki so potrebovale našo pomoč, ob izročitvi zbranih sredstev ne bi bilo. Prepričani smo, da bomo v prihodnosti v okviru humanitarne dejavnosti Pomagajmo.si s skupnimi močmi naredili še veliko dobrega.



Podarim - potrebujem


Kot veste, imate od 01.11.2014 možnost koriščenja ukrepa Humanitarna dejavnost, v projektu Družini prijazna organizacija.


Z veseljem sporočamo, da smo zbrali naslednje predmete in oblačila, ki bodo v tem primeru najbolj prav prišla mladi družini oz. novemu bodočemu družinskemu članu - fantku:

ponudba - povpraševanje


POMAGAJMO SI, v kolikor bi lahko s čimerkoli pomagali tudi vi, se obrnite na pomagajmo.si@sb-sg.si



 


 
 

 

Ekvilib Inštitut vabi na delavnico o raznolikosti in medgeneracijskemu sodelovanju

Staranje delovno sposobnega prebivalstva, poviševanje upokojitvene starosti, velika nesorazmerja v številčnosti generacij in posledično primanjkovanje kvalificirane delovne sile so dejavniki, ki bodo predstavljali vedno večji izziv za naša podjetja.

Pravočasno soočenje s situacijo in prepoznava izkustvenega kapitala, ki se skriva v starejših zaposlenih, bo omogočilo, da se znanje in izkušnje preteklih generacij ne izgubljajo, temveč predstavljajo temelj razvoja, inovacij in prilagodljivosti, kar je potrebno za uspešno soočanje s poslovnimi izzivi.

S tem povezano pa je aktivno upravljanje z raznolikostjo, ki pomeni vzpostavljanje odprte, vključujoče, kreativne organizacijske kulture, ki spoštuje edinstvenost vsakogar, izkorišča potenciale vseh in pomeni priložnosti za nove trge, nove kadre, nove stranke ter nove uporabnike za storitve in produkte.

O vsem tem bomo govorili na izkustveni delavnici Medgeneracijsko sodelovanje in upravljanje z raznolikostjo v okviru Akademije Ko radi in dobro delamo.

Delavnico vodita Julija Šifrer in Petra Hartman.
 

 

Ste vedeli?
21.3.2017 je bila sprejeta novela k Zakonu o gospodarskih družbah, ki za podjetja, ki so zavezana k reviziji, predvideva tudi, da morajo v izjavo o upravljanju družbe vključiti opis politike raznolikosti v organih vodenja ali nadzora družbe glede vidikov, kot so na primer spol, starost ali izobrazba in poklicne izkušnje, ter navesti cilje, način izvajanja in dosežene rezultate te politike v obdobju poročanja.

 

Izobraževanje zajema:
- pregled demografskih trendov in osvetlitev potrebe po aktivnem, strateškem delovanju v smeri medgeneracijskega sodelovanja
- dobre prakse in ovire, s katerimi se soočajo podjetja pri razvoju področja medgeneracijskega sodelovanja in upravljanja z raznolikostjo
- orodja in ukrepe, ki nam lahko pomagajo pri pripravi strategije medgeneracijskega sodelovanja
- načrt priprave strategije medgeneracijskega sodelovanja in raznolikosti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za vsa vprašanja smo vam na voljo:
Ekvilib Inštitut
Telefon: 01 430 3751 ali 01 430 3752
Mobilni telefon: 041 878 131
E-pošta: info@ekvilib.org
www.ekvilib.org


Ko blokada in konflikt postaneta priložnost za graditev zaupanja
 

V vsakodnevnem življenju, tako poklicnem kot zasebnem, se srečujemo s konfliktnimi situacijami in tudi blokadami v delovanju ali v odnosih. Kaj je blokada? Blokada je začasna ustavitev delovanja, preprečitev gibanja. In prav to se redno dogaja v podjetjih – ko se naše delovanje ustavi, ko timi doživijo krč, ko ni pretoka idej, ko se kreativno gibanje ustavi, to povzroči status quo, ki ne omogoča razvoja.

Tudi konflikt velikokrat razumemo in doživljamo kot blokado, premalokrat pa kot priložnost za razvoj. Preseganje blokad in upravljanje s konflikti je kompleksen in globok proces, ki zahteva avtentičen odnos do nas samih in drugih. Pri obeh procesih smo intenzivno vpeti v dogajanje, tako na čustvenem, telesnem in miselnem nivoju. Zato je pomembno, da pri pridobivanju kompetenc preseganja blokad in upravljanja s konflikti vključimo vse tri nivoje. Predvsem pa je pomembno, da se tekom izobraževalnega procesa soočamo z resničnimi primeri, se na njih učimo in spoznavamo.

O vsem tem bomo govorili na izkustveni delavnici Preseganje blokad in reševanje konfliktov v okviru Akademije Ko radi in dobro delamo.

Delavnico vodita mag. Nataša Kofol in Aleš Kranjc Kušlan.
 

Za vsa vprašanja smo vam na voljo:
Ekvilib Inštitut
Telefon: 01 430 3751 ali 01 430 3752
Mobilni telefon: 041 878 131
E-pošta: info@ekvilib.org
www.ekvilib.org


 


Podjetja se vedno bolj zavedajo pomena inoviranja in kreativnosti v delovnih procesih, kajti brez razvoja novih, inovativnih rešitev, tako v storitvah kot proizvodih, bodo v najboljšem primeru obsojena na stagnacijo (spomnite se Nokie). Tega procesa pa se podjetja redko lotevajo celostno.

Zato smo v Ekvilib Inštitutu razvili proces, ki pomaga podjetjem ustvarjati takšno delovno okolje, ki v največji meri podpira inovativnost in kreativnost na delovnem mestu. Poimenovali smo ga Inokinstetično delovno okolje.

Kaj je bistvo inokinstetičnega prostora? V kreativnem procesu naj bi vstopali v različna (psiho-fizična) stanja, vendar nam klasična delovna okolja tega ne omogočajo. Inokinstetično delo okolje daje možnost zaposlenim, da lahko gredo v ta stanja in zadovoljujejo različne potrebe, ki nastajajo znotraj kreativnega procesa (tako na psihični kot fizični ravni).
 

 

 

 

 

 

 

 

 



Predstavitev mentorskih programov


Life Learning Academia z vsemi svojimi procesi intenzivno podpira mentorska usposabljanja in izvaja različne aktivnosti, ki krepijo mentorska sodelovanja. Naš osnovni namen je spodbujanje pretoka znanj med generacijami in povezovanje programov znanja, pri čemer so mentorski programi med najpomembnejšimi.

Tudi v prihodnje želimo okrepiti strokovna sodelovanja na področju mentorskih programov v Sloveniji in širše. Zato tokrat povezujemo ponudnike, organizatorje in izvajalce tovrstnih izobraževanj ter aktivnosti. Skupaj s sodelujočimi organizacijami, ki so izkušene v mentorskih programih, pripravljamo
 

prvo slovensko »Mentorsko konferenco«,
ki bo potekala v petek, 10. februarja 2017 med 10.00 in 15.00
v stavbi GZS, Dimičeva 13, Ljubljana (dvorana C).


S konferenco želimo opozoriti na pomembnost mentoriranja in doseči izmenjavo informacij ter izkušenj z različnimi mentorskimi programi ter praksami, ki so se ali se trenutno izvajajo v Sloveniji.
Dogodek bomo zaključili z okroglo mizo na keteri bomo gostili uspešne in prepoznavne Slovence, da predstavijo svojo mentorsko izkušnjo. Med goste smo povabili predsednika RS Boruta Pahorja, gospo Mišo Molk, Tino Maze, župana mesta Ljubljana Zorana Jankoviča, trenerja nogometne reprezentance Slovenije Srečka Katanca, bivšega predsednika Ustavnega sodišča republike Slovenije prof. dr. Ernesta Petriča, zaslužnega prof. dr.Albina Igličarja, častnega konzula Nepala Aswina Kumar Shrestho in prof dr. Vlada Dimovskega.
Program si lahko ogledate tukaj.

Vas osebno zanima mentoriranje ali pa se želite seznaniti s programi, ki vam utegnejo pomagati na vaši karierni poti? Vabljeni.

Vstop je prost.
Prijave so obvezne in jih sprejemamo do zapolnitve mest.


Spoštovane sodelavke, spoštovani sodelavci,


v sklopu uresničevanja Plana implementacije Družini prijazne organizacije: Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine, Vas prijazno vabim na predavanje, ki se bo odvijalo v prostorih Splošne bolnišnice Slovenj Gradec.

˝Nihče ni srečen samo zaradi pravic, ki jih ima. Že otrok potrebuje tudi dolžnosti in naloge, ki mu bodo omogočale, da doživi uspeh ob vloženem lastnem trudu. Na predavanju bodo starši/stari starši skozi primere domače slovenske vzgojne prakse in življenjskih situacij dobili odgovore na vprašanja kot so: kako privzgajamo delovne učne navade, katere so odgovornosti in dolžnosti otrok šolarjev, kako privzgajati vrednote, čigava odgovornost je domača naloga, kako ravnati v vsakdanjih vzgojnih situacijah (ko se otrok upira, ko se izgovarja, ko išče krivdo drugje, ko noče…), kako ustvarjati dober odnos z otrokom, zakaj ni dobro, da se starši vedno postavijo na otrokovo stran…˝


Zakaj tega predavanja nočete zamuditi?

- Ker si želite vzgojiti odgovorne samostojne in zadovoljne otroke.

- Ker ste tudi vi počasi že siti tega, da otroci kar naprej uveljavljajo pravice, dolžnosti pa nočejo videti.

- Ker boste dobili odgovore na mnoga vprašanja, ki vas žulijo - na primer- katere so odgovornosti in dolžnosti otrok, kako privzgajati vrednote, čigava odgovornost je otrokovo šolanje in delo za šolo …

- Ker boste ugotovili, da zmorete biti dobri starši!

- Ker ste za uspeh svojih otrok pripravljeni vložiti tudi najdragocenejše – svoj čas!

Ker vzgojnih čudežev ni, pridite!


Vljudno vabljeni vsi zaposleni starši, stari starši, bodoči starši in vsi ostali zaposleni, ki bi vas tema utegnila zanimati.

1. TERMIN: sreda, 16.11.2016, s pričetkom ob 12.00 uri (trajanje predvidoma 2 šolski uri), sejna soba OIM
2. TERMIN: sreda, 30.11.2016, s pričetkom ob 12.00 uri (trajanje predvidoma 2 šolski uri), sejna soba OIM

Zaradi omejenega števila prostih mest, lepo prosim, da svojo udeležbo čim prej potrdite. Po zapolnitvi prostih mest, udeležba ne bo več mogoča.

Veselim se srečanja z vami,
Monika Horvatič, mag. ekon. in posl. ved









Spoštovani,


z vami delimo informacijo, da je ob zaključku projekta Očetje in delodajalci v akciji - ODA izšla elektronska knjiga Očetje: Kratke zgodbe o sodobnem starševstvu. Gre za zbirko prvoosebnih zgodb očetov iz Slovenije in Norveške, v katerih pišejo o dilemah, konfliktih, občutkih in razmišljanjih, s katerimi se srečujejo v vlogi očeta.

Knjiga je brezplačna in dostopna na tem naslovu (pripenjamo tudi pdf):

www.mirovni-institut.si



Akademija "Ko radi in dobro delamo"

Že vrsto let vpeljujete različna orodja, ki bi izboljšala klimo in kulturo v vašem podjetju, pa se vam zdi, da se ni (skoraj) nič spremenilo?
 

To je le nekaj vprašanj in dilem, s katerimi se srečujemo v okviru vsakodnevnih delovnih procesov in odnosov. Odgovori na ta vprašanja so kompleksni, zato je pomembno, da pri iskanju rešitev uporabljamo celostni pristop. Verjamemo, da ste tudi o celostnem pristopu že veliko slišali in brali, treba pa ga je tudi za-čutiti. Vklopiti obe polovici možganov namreč ni tako enostavno, kot se zdi, tako na osebni kot sistemski ravni.
Spremimo skupaj ta izziv in na interaktivnih delavnicah postavimo stvari na glavo in nazaj na noge!
Ne obljubljamo čarobne paličice, obljubljamo pa veliko praktičnega dela, uvidov, aha-jev in tudi zabave – ker kar ni zabavno, ni trajno :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za vsa vprašanja smo vam na voljo:
Ekvilib Inštitut
Telefon: 01 430 3751 ali 01 430 3752
Mobilni telefon: 041 878 131
E-pošta: info@ekvilib.org
www.ekvilib.org

 

 


Mednarodna konferenca Očetje in delodajalci v akciji, 31. maj2016

Vabimo vas na mednarodno konferenco Očetje in delodajalci v akciji, ki bo 31. maja 2016 v veliki dvorani Zveze svobodnih sindikatov Slovenije na Dalmatinovi 4 v Ljubljani.
Dogodek organizira Mirovni inštitut v okviru projekta Očetje in delodajalci v akciji – ODA, udeležba pa je brezplačna.
 

Program

Vabilo

Prijavnica



Vabilo na okroglo mizo Podjetje-družina 20.5.2016 v Mariboru

Vabilo
 


O gibanju Ko dvignem sebe, dvignem...?

Kaj in kdo smo KO DVIGNEM SEBE, DVIGNEM...?
 


Spoštovani,


vljudno vas vabimo na mednarodno konferenco Trendi na področju družbene odgovornosti 2016: Trajnostna organizacijska kultura in cilji trajnostnega razvoja, ki bo potekala 8. junija 2016 na IEDC (Bled).

Tokratna konferenca bo v ospredje postavila dve temi: trajnostni razvojni cilji ter organizacijska kultura in trajnost. Govorili bomo o nastanku organizacijskih vzorcev vedenja in načinih, kako spodbujati pozitivne in etične navade. Druga osrednja tema pa bodo trajnostni razvojni cilji v navezavi na vlogo podjetij – kako lahko ta prispevajo k doseganju ciljev.

Dogodek organizirajo Ekvilib Inštitut, UN GC Slovenija, IEDC – Poslovna šola Bled ter Mreža za družbeno odgovornost Slovenije.
Udeležba na konferenci je za člane Mreže za družbeno odgovornost Slovenije in aktivne imetnike certifikata Družini prijazno podjetje brezplačna (do 2 udeleženca na organizacijo).

Prijave sprejemamo preko spletnega obrazca.
Več informacij, vključno s prvim programom, najdete na www.mdos.si

Program

Vljudno vabljeni!


 

Spoštovane sodelavke, spoštovani sodelavci,



V sklopu uresničevanja Plana implementacije Družini prijazne organizacije: Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine, Vas prijazno vabim na predavanje, ki se bo odvijalo v prostorih Splošne bolnišnice Slovenj Gradec.


˝Vse pomembnejša življenjska tema postaja usklajevanje poklicnega in družinskega življenja. Ljudje so vedno bolj izpostavljeni visokim zahtevam pri delu, dolgim delovnikom in stresnemu življenja tako na delovnem mestu kot pri usklajevanju dela in prostega časa oz. skrbi za družino. Oblikovanje ravnotežja med številnimi področji življenja zahteva različne ukrepe in dobro sodelovanje˝.


V ta namen smo v našo bolnišnico povabili go. Barbaro Polutnik Brusnik iz podjetja Status izobraževanje. Med drugim bo spregovorila tudi o:

vzpostavljanju ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem
učinkovitosti na delu in doma (vzpostavitev mej med različnimi identitetami)
petih glavnih stvareh, ki jih obžalujejo umirajoči
preprečevanju stresa in izgorevanja s kontrolo izražanja čustev


Udeležba na predavanju je obvezna tako za najvišje vodstvo bolnišnice (direktor s pomočniki), kot tudi za predstojnike in vodje oddelkov/enot, glavne in odgovorne medicinske sestre ter vodje posameznih služb in seveda njihovih namestnikov.


Vljudno vabljeni tudi vsi člani tima družini prijazna organizacija in vsi ostali zaposleni, ki bi vas tema utegnila zanimati.

1. TERMIN: torek, 20.10.2015, s pričetkom ob 9.00 uri (trajanje predvidoma 2 šolski uri), sejna soba OIM

2. TERMIN: torek, 27.10.2015, s pričetkom ob 9.00 uri (trajanje predvidoma 2 šolski uri), sejna soba OIM

Zaradi omejenega števila prostih mest, lepo prosim, da svojo udeležbo čim prej potrdite. Po zapolnitvi prostih mest, udeležba ne bo več mogoča.

Veselim se srečanja z vami!



 

Ustvarjalne počitnice za otroke med krompirjevimi počitnicami

 

Si želite narediti predstavo v petih dneh?
Potem se nam pridružite med krompirjevimi počitnicami v dvorani Kuda France Prešern (Trnovo)!

Gledališka delavnica je namenjena otrokom starim od 6 do 12 let.

Delavnica bo potekala vsak dan v dvorani Kuda France Prešern od 26. do 30. oktobra med 9. in 12. uro
.

Otroci bodo spoznavali kaj vse je igralčevo delo in kako ustvarjamo dramski lik. Delali bodo na improvizaciji, zbranosti, vajah za glas ter še marsikaj drugega. Predvsem si bomo prizadevali skozi igralske tehnike otroke spodbuditi k sproščenemu nastopanju.

Skozi celotno delavnico se bodo udeleženci pripravljali na zaključno predstavo, ki bo 30. oktobra ob 16.30 v dvorani Kuda France Prešern.

PROGRAM:

1. dan: skozi improvizacije bomo ustvarili zgodbo ter postavili prizore.
2. dan: napisali oz. ustvarili bomo dialoge.
3. in 4. dan: vadili bomo za zaključno predstavo.
5. dan: dopoldan bomo vadili za zaključno predstavo, popoldan pa bodo udeleženci delavnice predstavo tudi odigrali.

Za udeležbo je obvezna predhodna prijava na: mancadorrer@gmail.com ali na telefonsko številko 040 732 047!
Cena petdnevne delavnice je 60 evrov.



V umetnosti tekmovanje ne obstaja, kajti vsak je umetnik svoje barve, barve pa so stvar okusa.
 

 

Dobrodelni teden 15.12. - 18.12.2014

"Na Triglav spreminjat svet!"
Simbioza medgeneracijski center

S pomočjo zbranih sredstev bomo omogočili brezplačno izobraževanje, namenjeno mladi in starejši generaciji, ki bi želela pridobiti nova IKT znanja in veščine.

V času dobrodelnega tedna bodo potekale različne delavnice, kjer bomo skupaj ustvarjali najrazličnejše izdelke ter jih v četrtek predstavili na zaključnem bazarju. Prav tako bomo pred medgeneracijskim centrom postavili stojnico, kjer vas bodo pričakali naši prostovoljci z dobro mero veselja, prigrizki, toplim čajem in kuhanim vinom.

Preberite več »

Na delavnico se prijavite TUKAJ

 

 

Povezovanje materinstva in poklica

Izobraževalna delavnica

Okvir delavnice bo ustvarjalno raziskovanje odnosov in ravnotežja med materinstvom in delom. Vabimo matere iz poslovnega okolja, ki je še vedno pretežno “moško”, da se v delavnico vključijo z namenom deliti in preizpraševati izkušnje povezovanja osebnega in poslovnega sveta. Elena in Dragana želita delati z ženskami, ki so pripravljene odpreti te teme in spremljajoče občutke ter jih pogledati v novi luči. Želita seči preko nivoja medijskega opravljanja in generalnega neodobravanja trenutnega stanja.

Preberite več »

 

Ekvilibovi dnevi 2014

8. - 12. december 2014

Ob deseti obletnici delovanja vabimo na številne dogodke in pobude, vezane na dve glavni področji našega delovanja - družbeno odgovornost in človekove pravice.
Verjamemo, da boste našli nekaj zase, zato se nam pridružite in proslavite naših deset let z nami.

Preberite več »

Vljudno vabljeni!